قاب پلاک ماشین 1500

قاب پلاک ماشین 1500

قاب پلاک ماشین 1500

شرکت قاب پلاک ایران  تولید کننده انواع قاب پلاک  و فروش  قاب پلاک خودرو  (  قاب  محافظ  پلاک خودرو  ) وهمچنین قاب  پلاک  تبلیغاتی  خودرو  برای معرفی شما به مشتریان  می باشد.

طراحی شده برای تمامی خودرو  پیم و قلاب ضد لرزش تولید شده از مواد پی وی سی و تقویت شده جهت تحمل فشار که از ترک خوردن قاب جلوگیری می کند.

قابل انعطاف و مقاوم در برابر شکستگی با مواد کاملا قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست داشتن.

قابلیت کاربرد مجدد روی خودروهای دیگر بدون ایجاد سوراخ روی پلاک خودرو.

دارای جنس مخصوص جهت چاپ تبلیغات روی نوار پایینی آن.

نصب بسیار آسان

جهت خرید قاب پلاک ماشین با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

02188531419 -09121382194

 

در زیر برخی از مزایای داشتن قاب پلاک سفارشی برای نمایندگی خودرو شما آورده شده است.

یک سرمایه گذاری

یک قاب پلاک سفارشی به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری عمل می‌کند زیرا باعث افزایش سود برای نمایندگی خودرو شما می‌شود. از آنجایی که هیچ کس نمی تواند پلاک سفارشی شما را تکرار کند، ارزش قابل توجهی اضافه خواهد کرد.

 

ساییدگی و پارگی

قاب های پلاک سفارشی هر شرایط آب و هوایی را تحمل می کنند و به راحتی آسیب نمی بینند. آنها همچنین برای پوشش و محافظت از پلاک خودروی شما در پشت و جلوی وسیله نقلیه شما طراحی شده اند.

قاب‌ها بیشتر گوشه‌ها و لبه‌های صفحه را می‌پوشانند که احتمال آسیب‌دیدگی آن‌ها در اثر برخورد تصادفی یا آب‌وهوا وجود دارد. همچنین، باران، یخ، و دمای شدید می‌تواند بر استحکام بشقاب معمولی شما تأثیر بگذارد و آن‌ها را مستعد ترک خوردن یا تراشه کند. اما، قاب پلاک شما را از همه خطرات پوشش می دهد و ایمنی را تضمین می کند.

یکی از سبک های محبوب قاب های سفارشی از پلاستیک پلی استایرن قالبی ساخته شده است. این صفحات مقرون به صرفه بوده و دارای خواص حفاظتی زیادی هستند. از آنجایی که این صفحات از پلاستیک قالب‌گیری شده ساخته شده‌اند، چاپ پیام‌ها بر روی قاب مجوز آسان است.

به این ترتیب، شما نه تنها از محافظت از چارچوب های مجوز ناوگان وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل نمی کنید، بلکه آرم یا پیام نمایندگی را که روی پلاک های سفارشی دارید نیز تبلیغ می کنید.

 

یک ابزار تبلیغاتی

فرقی نمی‌کند قاب‌های پلاک کرومی، قاب‌های چاپ شده روی صفحه، قاب‌های صفحه چاپ برجسته یا هر گزینه سفارشی دیگری را انتخاب کنید، آنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند برای نمایندگی خودرو شما کار می‌کنند.

مهم نیست که چه سبکی را انتخاب می کنید، قاب های بشقاب سفارشی شده با نام و لوگوی نمایندگی شما راه خوبی برای انتشار پیام بازاریابی شما در جهان است. فقط طراحی سفارشی یا لوگو و تجربه تجاری خود را اضافه کنید.

علاوه بر این، حتی زمانی که وسایل نقلیه شما فروخته می شود، همیشه مواردی وجود دارد که صاحبان خودروهای جدید قاب پلاک نمایندگی خودرو را حذف نمی کنند و از این رو، تبلیغ رایگان دریافت می کنید.

 

حس غرور

اگر یک قاب پلاک سفارشی برای نمایندگی خودرو خود دارید، به شما احساس غرور می‌دهد. وقتی می بینید که وسایل نقلیه در جاده ها از قاب پلاک نمایندگی شما استفاده می کنند، احساس انگیزه می کنید. به عنوان یک فروشنده خودرو، برای شما مهم است که انگیزه داشته باشید تا ایده های بهتری برای دستیابی به نتایج عالی داشته باشید.

 

قاب پلاک جادار

ممکن است پیام، خط برچسب یا لوگویی وجود داشته باشد که بخواهید روی قاب صفحه ذکر کنید. یک قاب بشقاب معمولی ممکن است فضای کافی برای توصیف را در اختیار شما قرار ندهد. با این حال، قاب های پلاک سفارشی را می توان به گونه ای طراحی کرد که فضای کافی برای دریافت متون یا لوگوی نمایندگی شما روی قاب داشته باشد. از این رو، می‌توانید خود را به شیوه‌ای معنادار و بدون به خطر انداختن چیزی بیان کنید.

 

طراحی زیبا

صفحات سفارشی جادار از دیگر وسایل نقلیه متمایز است و ظاهر وسایل نقلیه شما را بهبود می بخشد. به یاد داشته باشید، پلاک خودرو شما به خوبی در مورد سلیقه، اولویت و سبک نمایندگی خودرو شما صحبت می کند.

مهم نیست که چقدر لوکس یا معمولی هستند، همه اتومبیل های شما می توانند با طراحی قاب پلاک خودرو، خیره کننده و پیچیده به نظر برسند. اگر واقعاً می خواهید به وسایل نقلیه خود ظاهری متمایز بدهید، باید قاب های پلاک سفارشی شده را نصب کنید.

 

رنگ های تیز و روشن

چه بخواهید چاپ سفید روی یک قاب سیاه سفارشی داشته باشید یا هر متن رنگی دیگری روی قاب بشقاب بخواهید، می‌توانید با قاب‌های پلاک سفارشی از آن اطمینان حاصل کنید. از این رو، می توانید مطمئن باشید که وسایل نقلیه شما دارای قاب صفحه قابل مشاهده و روشن حتی در طول شب هستند و ایمنی را برای رانندگان تضمین می کنند.

علاوه بر این، به عنوان فروشنده خودرو، می‌خواهید که همه خودروهای شما تأثیری ماندگار بر تماشاگران بگذارند. هنگامی که قاب های بشقاب روشن با پیام رنگی متفاوت دارید، می توانید به هدف خود برسید.

 

چرا قاب پلاک خودرو ایده خوبی است؟

قاب های پلاک چندین هدف کاربردی دارند، به همین دلیل است که آنها بسیار محبوب هستند. برای نمایندگی های خودرو می توانند منبع تبلیغاتی جذاب، مقرون به صرفه و موثری باشند. برای مصرف کنندگان، می توان از آنها برای ابراز شخصیت یا غرور در وسیله نقلیه خود و به طور عملی برای محافظت از پلاک خودروهای خود در برابر سایش استفاده کرد. بسیاری از پلاک ها از فلز نازک ساخته شده اند و به راحتی می توان آن ها را در اطراف لبه ها با کارواش و فرسودگی معمولی خم کرد.

یک وسیله نقلیه بدون پلاک خوب کامل نیست. اگر واقعاً می‌خواهید ظاهری متمایز به خودروی خود بدهید، می‌توانید قاب‌های پلاک کرومی را نصب کنید. آنها مزایای زیادی دارند مانند:

 

1. بادوام

آنها بادوام هستند. آنها به راحتی زنگ نمی زنند یا خورده نمی شوند. آنها آزمون زمان را تحمل می کنند. به همین دلیل است که آنها توسط خریداران خودروهای جدید ترجیح داده می شوند.

 

2. مقرون به صرفه

آنها ارزان هستند. بسیاری از مردم تصور می کنند که قاب های سفارشی گران هستند اما این نادرست است.

 

3. جذاب

آنها برای هر کسی جذاب به نظر می رسند. آنها در هر کجا که وسیله نقلیه خود را برانید تأثیر طولانی مدت خواهند داشت.

 

4. منحصر به فرد

پس از نصب آنها بر روی وسیله نقلیه خود، از جمعیت جدا خواهید ایستاد. ظاهر متمایز به وسیله نقلیه شما کمک می کند تا در بین وسایل نقلیه مختلف در جاده منحصر به فرد دیده شود.

 

5. قابل مشاهده

این قاب‌های پلاک کرومی در شب به راحتی قابل مشاهده هستند و به شما کمک می‌کنند از هر گونه تصادف یا تصادف جلوگیری کنید. این امر امنیت شما و اعضای خانواده تان را تضمین می کند.

 

6. تعمیر و نگهداری آسان

تعمیر و نگهداری با قاب پلاک آسان است. شما مجبور نیستید آنها را بشویید یا واقعاً کاری با آنها انجام دهید.

 

7. نصب آسان

آنها را می توان به راحتی با کمی تلاش نصب کرد. می‌توانید آن‌ها را خودتان نصب کنید، حتی اگر فرد خوش دستی نباشید. آنها با پیچ و اتصالات ساده عرضه می شوند. برای نصب آنها لازم نیست مکانیک ماهر باشید. 

برای اطلا ع بیشتر از قاب قاب پلاک انواع خودرو و قاب پلاک پلاستیکی و فروش قاب پلاک وروث بر روی آن کلیک کنید.

 

انواع دیگر گزینه های قاب پلاک

اگر بودجه بیشتری برای قاب پلاک خود دارید، احتمالاً گزینه فلزی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این قاب‌ها حتی از قاب‌های پلاستیکی محافظت بیشتری می‌کنند و می‌توانند تقریباً هر چیزی را که طبیعت به سمت آنها پرتاب کند، تحمل کنند. قاب‌های لایسنس با روکش کروم حد وسط خوبی بین گزینه‌های پلاستیکی و تمام فلزی هستند. اینها یک روکش کرومی عالی به قاب های پلاستیکی می دهند و محافظت بیشتری را ارائه می دهند. اگر اسکلت کاملا فلزی می خواهید، مدل زینک بهترین گزینه برای شماست. آنها بهترین دوام را نسبت به هر قاب پلاک دارند و چشمگیرترین به نظر می رسند. اینها اغلب به صورت سفارشی ساخته می شوند، بنابراین زمان تحویل چند ماهه را انتظار دارید.

شما همچنین می توانید قاب پلاک موتورسیکلت خود و همچنین ماشین یا کامیون خود را تهیه کنید. پلاک موتورسیکلت ها اغلب بیشتر از پلاک خودروها در معرض دید قرار می گیرند، بنابراین اگر پلاک سفارشی دارید، این می تواند یک سرمایه گذاری بسیار عملی باشد. این قاب‌ها معمولاً به همان سبک قاب‌های ساخته شده برای اتومبیل‌ها هستند، با گزینه‌های پلاستیکی، روکش کروم و روی هم برای جلو و هم برای پشت موتورسیکلت شما.

شرکت قاب پلاک ایران از برترین و بهترین شرکت ها می باشد که در تولید انواع قاب پلاک خودرو و موتور سیکلت پیشرو است شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع قاب پلاک ها با ما تمس بگیرید.